مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-16سياسي

انصراف «عارفانه» مهرعلیزاده/ از کسی اعلام حمایت نشد!


گفته می شود که امروز محسن مهرعلیزاده قرار بود در نشست خبری متن بیانیه انصراف خود را نیز در حاشیه این نشست منتشر کند، اما طبق گفته اعضای ستاد او قرار نیست مهرعلیزاده در متن بیانیه کناره گیری خود نامی از عبدالناصر همتی ذکر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محسن مهرعلیزاده معاون رییس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بامداد امروز (چهارشنبه 26 خرداد ماه) طی نامه ای به پس از نتیجه قطعی جبهه اصلاحات ایران مبنی بر عدم حمایت از یک نامزد متن انصراف خود را تهیه و رسانه ای کرد.

نکته قابل توجه این است که محسن مهرعلیزاده تا زمان نگارش این خبر هنوز اعلام نکرده است که به نفع همتی کناره گیری کرده است یا خیر.

  یک عضو ستاد مهرعلیزاده درباره چرایی اعلام نشدن کناره گیری وی به نفع همتی گفت: ما نمی خواهیم تجربه سال 92 مجددا تکرار شود.

آقای عارف را از صحنه رقابت ها کنار گذاشتند بدون اینکه ائتلافی شکل بگیرد و سهم اصلاح طلبان در دولت مشخص شود.

همتی نیز اکنون بدون هیچگونه حمایت رسمی از سوی مهرعلیزاده طی نامه ای از او تشکر کرده و گفته که مسئولیتش را سنگین تر کرده است.

گفته می شود که امروز قرار بود محسن مهرعلیزاده نشست خبری برگزار و متن بیانیه انصراف خود را نیز در حاشیه این نشست منتشر کند، اما طبق گفته اعضای ستاد او قرار نیست مهرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف «عارفانه» مهرعلیزاده/ از کسی اعلام حمایت نشد!

انصراف «عارفانه» مهرعلیزاده/ از کسی اعلام حمایت نشد!