مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-16پزشكي

آمار فوتی کرونایی در قم به صفر رسیده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با ابراز خرسندی از به صفر رسیدن آمار جانباختگان کرونایی در استان و در چند روز اخیر تصریح کرد: کنترل تجمعات و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه در روز انتخابات همچنان باید در دستور کار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر که امروز در نشست به همه مردم بیان داشت: این مهم با همت دانشمندان کشور به وقوع پیوسته است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد از هفته آینده شاهد شروع واکسیناسیون کرونا در سراسر کشور با واکسن ملی کوو برکت باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم سپس به تداوم روند نزولی شیوع و بستری بیماران کرونایی در استان توجه داد و اذعان کرد: در حال حاضر حدود 130 تا 150 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که متأسفانه حال حدود 25 تا 30 نفر از آنان وخیم است.

قدیر افزود: خوشبختانه در سه روز اخیر، مرگ و میر کرونایی در استان به صفر رسیده است که امیدواریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از عادی انگاری، شاهد تداوم این وضعیت در استان باشیم.

وی درعین حال به اهمیت کنترل تجمعات برای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا اشاره و ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات روز بیست و هشتم خرداد ماه آرزو کرد مردم همزمان با حضور در پای صندوق های اخذ رأی، به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هم توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار فوتی کرونایی در قم به صفر رسیده است

آمار فوتی کرونایی در قم به صفر رسیده است