مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-16بين الملل

پیشنهادات اردوغان برای بازسازی قره باغ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه بعد از سفر به منطقه قره باغ کوهستانی به همراه الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود، - رییس جمهور ترکیه با اشاره به فرصتی که پایان درگیری ها در قره باغ برای همکاری های منطقه ای فراهم کرده، چارچوب شش جانبه ای را برای بازسازی این منطقه پیشنهاد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه بعد از سفر به منطقه قره باغ کوهستانی به همراه الهام علی اف همتای جمهوری آذربایجانی خود، خواستار تلاش همه طرف های ذی نفع برای بازسازی این منطقه شد.

اردوغان طی نشست خبری با علی اف در شهر شوشا، گفت: همانطور که می دانید ما پیشنهاد داده این تا در قالب بستر شش جانبه ای با مشارکت روسیه، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان و ایران همکاری کنیم.

ما می خواهیم این منطقه را بر اساس این چارچوب، رونق دهیم .

به نوشته خبرگزاری تاس ، وی با تاکید بر پایبندی آنکارا و باکو به بازسازی منطقه قره باغ کوهستانی، توضیح داد: ما مصمم هستیم تا با رییس جمهور علی اف و ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه همکاری کنیم .

رییس جمهور ترکیه ادامه داد: پایان خصومت ها در قره باغ، فرصت های گسترده ای را برای همکاری های بین دولتی در منطقه فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات اردوغان برای بازسازی قره باغ

پیشنهادات اردوغان برای بازسازی قره باغ