مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-16اقتصادي

300 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در استان سمنان کشف شد


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه 16 هزار بازرسی از ابتدای سال تاکنون در سطح استان صورت گرفته است، گفت: 300 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی کشف شد.

- ، علی تشنه دل بعدازظهر چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 16 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سطح استان انجام شده است، ابراز داشت: در این پایش یک هزار و 718 مورد تخلف به ارزش ریالی بالغ بر 300 میلیارد ریال کشف و برای آن ها تشکیل پرونده شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تخلفات مواردی نظیر گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و غیره را شامل می شود، افزود: پرونده این تخلفات تنظیم و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه به منظور رصد و پایش کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها، طرح های نظارتی ویژه کالاهای اساسی و همچنین لوازم یدکی و میوه و تره بار اجراشده است، ابراز داشت: این اقدامات با برگزاری گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های ذی ربط در سطح استان صورت گرفته است.

تشنه دل بابیان اینکه بازار کالاهای اساسی به خصوص مرغ و تخم مرغ و روغن در استان رضایت بخش و کالاهای اساسی روزانه در سطح عرضه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در استان سمنان کشف شد

300 میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در استان سمنان کشف شد