مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-16سياسي

انتقاد تند فاصل لنکرانی از محمود احمدی نژاد


آیت الله فاضل لنکرانی رییس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام قم گفت: متأسفانه بعضی از افراد که در داخل کشور خودشان مدتها مسئولیت داشتند، حالا که شورای نگهبان صلاحیت آنها را تأیید نکرده حضور در پای صندوق رأی را گناه می شمرند در حالی که اگر شورای نگهبان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از جماران، رییس مرکز فقهی ائمه اطهار علیهم السلام قم با بیان اینکه اکنون در مقابل یک امتحان بسیار بزرگ و در یک زمان بسیار حساس از انقلاب قرار داریم گفت: اعتقاد مبرم و تاکید بر پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب از شاخصه های مهم انتخاب اصلح است.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی افرود: ما بیانیه گام دوم انقلاب را که رهبری معظم انقلاب صادر فرمودند در دست داریم که هر فرد علاقه مند به انقلاب باید محورهای آن بیانیه را مدّنظر قرار بدهد، نمی شود کسی بگوید من انقلابی هستم و به بیانیه گام دوم هیچ توجهی ندارم.

لذا اساساً یکی از شاخصه های تشخیص أصلح این است که اعتقاد مبرم و تاکید بر پیاده کردن بیانیه گام دوم انقلاب داشته باشد.

اگر کسی بخواهد به آن توجه نکند و آن را محور برنامه های خود قرار ندهد نمی شود گفت در مسیر انقلاب حرکت می کند! عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آگاهی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از علل شرایط بسیار سختی که مردم در آن زندگی می کنند و راهکار صح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند فاصل لنکرانی از محمود احمدی نژاد

انتقاد تند فاصل لنکرانی از محمود احمدی نژاد