مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:502021-06-16پزشكي

ادعای فاسد بودن واکسن قابل تعقیب قضایی است


دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: ادعای فاسد بودن واکسن کرونا به عنوان تهدید سلامت عمومی و ایجاد تشکیک و اختلال در روند کنترل پاندمی کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، روز چهارشنبه در متنی که پیرامون یک فیلم منتشر شده در فضای مجازی منتشر کرده آورده است: در خصوص واکسیناسیون کووید 19 و ابتلا به بیماری، بارها تاکید شده، هیچ واکسنی قادر به پیشگیری 100 درصد از ابتلا به بیماری نیست و همچنان پس از واکسیناسیون باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود و همواره وزارت بهداشت در صدد تهیه بهترین و ایمن ترین واکسن برای مردم است.

این اطلاعیه پس از آن منتشر شد که در فیلمی کوتاه ادعا شده واکسن های کرونای تزریقی بی اثر بوده و افراد واکسن زده به کرونا مبتلا می شوند.

اطلاعیه دانشگاه پزشکی همچنین به یکی دیگر از مسائل مطرح شده در فیلم یاد شده پیرامون هوای گرم بخش کووید چهار بیمارستان شهید محمدی بندرعباس پاسخ داده است.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، با توجه به قدیمی بودن و فرسودگی تاسیسات سرمایشی، از سال گذشته به دستور و تاکید ریاست دانشگاه، با خرید تعداد 2دستگاه چیلر با ظرفیت هر دستگاه 280 تن برودت، تعمیر اساسی سه دستگاه چیلر به ظرفیت 160 تن و تعمیر 11 دستگاه هوارسان؛ جهت ایجاد فضای مناسب در محیط های بستری اقدام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای فاسد بودن واکسن قابل تعقیب قضایی است

ادعای فاسد بودن واکسن قابل تعقیب قضایی است