مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-16سياسي

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بلافاصله بعد از اتمام رای گیری الکترونیکی


فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بعد از اتمام رای گیری مشخص خواهد شد، گفت: از مردم عزیز می خواهیم کدهای انتخاباتی نامزد های شورای شهر را همراه داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بعد از اتمام رای گیری مشخص خواهد شد، گفت: از مردم عزیز می خواهیم کدهای انتخاباتی نامزد های شورای شهر را همراه داشته باشند.

بهروز مهدوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت شعبات اخذ رای در حوزه ی انتخابیه شهرستان تبریز اظهار کرد: در مجموع 821 شعبه اخذ رأی در شهرستان تبریز وجود دارد که از این تعداد 700 شعبه در شهر تبریز و 121 شعبه در سایر مناطق هستند.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد کل نامزدهای شورای شهر در شهرستان تبریز 490 نفر است که 410 نفر مرد و 80 نفر زن هستند، در خصوص شهر تبریز نیز 434 نامزد وجود دارد که 359 نفر مرد و 75 نفر زن هستند.

تشکیل کمیته های رصد و امحای تخلفات وی در خصوص تخلفات انتخاباتی نامزدهای شورای شهر نیز گفت: کمیته ی رصد و امحای اوراق تبلیغاتی غیر مجاز در قالب 5 تیم سیار در سطح شهر تشکیل یافته و به شهرداری نیز اعلام شده است که بر طبق قانون با تخلفات برخورد کنند و در همین راستا به دلیل استفاده از اوراق تبلیغاتی غیر مجاز توسط نامزد ها تذکراتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بلافاصله بعد از اتمام رای گیری الکترونیکی

اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تبریز بلافاصله بعد از اتمام رای گیری الکترونیکی