مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-16اقتصادي

کارآفرینی جوان 22 ساله قزوینی برای اعضای خانواده


با توجه به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصمیم گرفتم دامداری خود را گسترش داده و برای برادران کوچک تر از خودم که بیکار هستند شغل ایجاد کنم.

- ایسنا/قزوین یک کارآفرین 22 ساله گفت: با توجه به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصمیم گرفتم دامداری خود را گسترش داده و برای برادران کوچک تر از خودم که بیکار هستند شغل ایجاد کنم.

کاظم خانلو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از کودکی از نزدیک با شغل دامداری آشنا بودم و در این عرصه فعالیت داشتم؛ با توجه به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی تصمیم گرفتم دامداری خود را گسترش داده و برای برادران کوچک تر از خودم که بیکار هستند شغل ایجاد کنم.

وی ادامه داد: برای خوراک دام به کشت جو اقدام کردم تا هزینه تمام شده کاهش پیدا کند البته در سال جاری داروهای دام گران شده است، برای مثال سال گذشته دارو را 1500 تومان و امسال 38 هزار تومان می خریم.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: برای راه اندازی یک دامداری در ابتدا باید فضای فیزیکی مهیا باشد حداقل سرمایه برای شروع کار 100 میلیون تومان است چون اگر علاقه مندان با تعداد دام های کمتر فعالیت خود را آغاز کنند سودآوری نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال جاری به دلیل کاهش قیمت دام متضرر شدیم در مقابل کاهش قیمت دام افزایش قیمت خوراک دام را شاهد بودیم و همین امر موجب متضرر شدن دامداران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی جوان 22 ساله قزوینی برای اعضای خانواده

کارآفرینی جوان 22 ساله قزوینی برای اعضای خانواده