مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-16سياسي

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای شرکت در انتخابات


در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره ای خبرگان، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

- در آستانه برگزاری سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز میان دوره ای خبرگان، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر است: وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخاب، چه انتخابات رییس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات خبرگان … در صحنه باشند صحیفه امام، ج 21، ص 421 28 خردادماه، روز عمل به وصیت مؤکد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که پیوسته بر شرکت در انتخابات سفارش می کردند و آن را وظیفه شرعی آحاد ملت می دانستند.

با توجه به اینکه انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، همه باید نسبت به آن که سرنوشت کشور را می سازد، حساس باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن، تلاش کنند.

تردیدی نیست که انتخابات، نماد مشارکت ملی مردم در سرنوشت خود و فرصتی کم نظیر برای رقم زدن آینده ای بهتر برای کشور عزیزمان ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای شرکت در انتخابات