مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-16دانش

سیمیلاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد


معاون علمی و فناوری با بیان اینکه سیمیلاتورهای پزشکی ساخته شده توسط محققان کشور در مواردی بدون مشابه خارجی هستند، گفت: به زودی وارد پروتکل های آموزشی با این سیمیلاتورها در کشور خواهیم شد.

- ، سورنا ستاری امروز در نمایشگاه سیمیلاتورهای پزشکی که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: وزارت بهداشت همواره حامی شرکت های دانش بنیان در حوزه های پزشکی بوده است.

وی با اشاره به این نمایشگاه گفت: دستاوردهای محققان کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و سیمیلاتورها، نفوذ شرکت ها در حوزه های بهداشتی، کلینیکالی و بیمارستانی را نشان می دهد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: ما از چندین ماه پیش به صورت جدی آموزش های پزشکی را در راستای افزایش کیفیت آموزش های مجازی در قالب سیمیلاتورها آغاز کردیم.

ستاری گفت: استفاده از سیمیلاتورهای پزشکی می تواند کیفیت آموزش های پزشکی را ارتقاء دهد و منجر به رشد بحث پژوهشی در دانشکده های پزشکی می شود.

وی با بیان اینکه آموزش های پزشکی به واسطه سیمیلاتورها، یک اتفاق نو در کشور است، گفت: هر یک از سیمیلاتورها کاربردهای مختلفی دارند که نمونه های آنها توسط محققان کشور ساخته شده یا حتی برخی از آنها نمونه های خارجی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمیلاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد

سیمیلاتورهای پزشکی برای دانشجویان رشته های پزشکی ساخته شد