مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-16سياسي

همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی مهیا شده است


همه جوانب در استان برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی مهیا شده است.

- ، سید موسی خادمی امروز چهارشنبه در حاشیه شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است، گفت: شورای اداری استان در آستانه برگزاری انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خرداد ماه، برگزار شد.

وی کمک به افزایش مشارکت در انتخابات را یک وظیفه دانست و اظهار داشت: اعضای شورای اداری استان با آمادگی کامل و با بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات انتخابات 28 خرداد ماه را برگزار خواهند کرد و همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی مهیا شده است.

استاندار لرستان ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه مهم است و از مردم می خواهیم با حضور خود در ساعات آغازین روز انتخابات در شعب اخذ رأی، در این امر ملی مشارکت کنند.

خادمی تاکید کرد: در روز انتخابات به لحاظ مباحث بهداشتی همه جوانب و پروتکل ها به خوبی تمهید شده و هیچ مشکلی در این زمینه برای مردم وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد، ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان تمامی امکانات و ظرفیت های خود را در اختیار انتخابات قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی مهیا شده است

همه جوانب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رأی مهیا شده است