مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16اقتصادي

ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری دریافت کرد


در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، ذوب آهن اصفهان موفق به دریافت تندیس زرین رضایتمندی مشتری شد.

- به نقل از ذوب آهن اصفهان، در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید که از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز 25 خرداد ماه در سالن همایش رایزن تهران برگزار شد، ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

تندیس مذکور طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های بهبود مربوط به رسیدگی به شکایات مشتری و … به ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

در این اجلاس که با حضور غفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه وزارت راه و شهرسازی، جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور، رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت راه آهن، پهلوانی رییس سازمان ملی بهره وری ایران، نیکویی رییس سازمان گسترش اقتصاد مقاومتی، قوامی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، توانگری نماینده مجلس و برخی دیگر از مسئولین بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری دریافت کرد

ذوب آهن اصفهان تندیس زرین رضایتمندی مشتری دریافت کرد