مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-16سياسي

رونمایی از یک هواپیمای مسافربری هیدروژنی-برقی


یک شرکت سنگاپوری در حال ساخت یک هواپیمای مسافربری هیدروژنی-الکتریکی جدید است که اولین هواپیمایی خواهد بود که بر فراز اقیانوس اطلس جنوبی پرواز می کند.

- یک شرکت سنگاپوری در حال ساخت یک هواپیمای مسافربری هیدروژنی-الکتریکی جدید است که اولین هواپیمایی خواهد بود که بر فراز اقیانوس اطلس جنوبی پرواز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت هس انریی سیستمز (HES Energy Systems) مستقر در سنگاپور در حال ساخت هواپیمایی است که آن را اولین هواپیمای مسافربری هیدروژنی-برقی جهان لقب داده است.

این شرکت برای اولین بار برنامه خود را در سال 2018 اعلام کرد.

اخیراً نیز شرکت مادر آن موسوم به ISAE-SUPAERO اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک هواپیمای بدون سرنشین با سوخت هیدروژن برای عبور از فراز اقیانوس اطلس جنوبی است.

اگرچه بحث های زیاد در مورد الکتریسیته در برابر هیدروژن ادامه دارد، اما در گزارش سال 2021 پایگاه MarketsandMarkets که در ماه آوریل منتشر شد، آمده است که ارزش بازار هواپیماهای هیدروژنی تا سال 2030 به حدود 7.

5 میلیون دلار خواهد رسید.

این شرکت سنگاپوری اظهار داشت که هدف آن استفاده از پتانسیل هواپیماهای هیدروژنی با ساخت هواپیمایی است که نوع جدیدی از حمل و نقل هوایی را که بی صدا، غیرمتمرکز، شخصی و با انتشار صفر کربن است، دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از یک هواپیمای مسافربری هیدروژنی-برقی

رونمایی از یک هواپیمای مسافربری هیدروژنی-برقی