مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-16سياسي

دو جلسه با رای منفی برای کسب رضایت جبهه اصلاحات


در دو شب پیاپی حمایت از همتی در جبهه اصلاحات ایران به رای گذاشته شد و به علت مخالفت بعضی از اعضا، این موضوع منتفی اعلام شد.

- در دو شب پیاپی حمایت از همتی در جبهه اصلاحات ایران به رای گذاشته شد و به علت مخالفت بعضی از اعضا، این موضوع منتفی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبهه اصلاحات ایران ، در دوجلسه پیاپی نتوانست رای مثبت اعضای خود را برای حمایت از همتی یکی از کاندیدهای سیزدهمین دور رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری را کسب کند.

این جبهه پس از عدم احراز صلاحیت تمامی کاندیدهایی که معرفی کرده بود، اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری امسال از کاندیدایی حمایت نمی کند.

اما بعد از مناظرات و فعال شدن بدنه اصلاح طلبان در دو ستاد مهرعلی زاده و همتی در جلسه ای حمایت از آنان بویژه همتی مورد رای گیری قرار گرفت، اما در شب اول نتیجه همچنان منفی بود.

با اعتراض بدنه این جریان بویژه آنان که در ستادهای فوق الذکر فعال شده بودند، مجدد شب گذشته این موضوع به رای گذاشته شد که باز با رای منفی برخی از اعضا این موضوع منتفی شد.

آذر منصوری سخنگوی این جبهه در اینباره اظهار کرد: در دو جلسه مجمع عمومی ⁧‫جبهه اصلاحات ایران‬⁩ مورخ 24و 25خرداد 1400 موضوع تغییر موضع این جبهه مبنی بر نداشتن نامزد در انتخابات 1400مطرح و به رأی گذاشته شد و در نتیجه آن تغییر در موضع پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جلسه با رای منفی برای کسب رضایت جبهه اصلاحات

دو جلسه با رای منفی برای کسب رضایت جبهه اصلاحات