مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:202021-06-16دانش

ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش‏ آموختگان خارج از کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید عبدالحمید انگجی در تشریح عملکرد اداره کل امور دانش آموختگان گفت: - مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان گفت: فرآیند الکترونیکی شدن ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش‏ آموختگان خارج از کشور از جمله اقدامات مهم این اداره کل در سال های اخیر به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید عبدالحمید انگجی در تشریح عملکرد اداره کل امور دانش آموختگان گفت: فرآیند الکترونیکی شدن ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش‏ آموختگان خارج از کشور از ابتدا تا انتها (شامل تشکیل پرونده، بررسی و صدور مدارک) از جمله اقدامات مهم این اداره کل در سال های اخیر به شمار می رود.

وی تاکید کرد: امضای الکترونیکی گواهینامه موقت در قالب سامانه سجاد نیز اقدام مهم دیگری است که از ابتدای سال 1399 با ایجاد پایگاه داده متمرکز و اخذ QR Code اجرایی شده است و دستاورد مهم این فرایند افزایش صحت، دقت و پاسخ سریع به استعلام صحت مدارک تحصیلی و حذف مکاتبات اداری در این حوزه می باشد.

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان در همین زمینه گفت: دانش‏آموختگانی که قبل از سال 1399 ارزشنامه آن ها بدون درج QR Code صادر گردیده، لازم است به پورتال سازمان به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش‏ آموختگان خارج از کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود

ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش‏ آموختگان خارج از کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود