مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-16دانش

اولویت بندی واکسن دانشجویان اعلام شد/ دانشجویان دکتری در اولویت


معاون آموزشی وزارت علوم از نهایی شدن اولویت های واکسیناسیون دانشجویان خبرداد و گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان دکتری تمام دانشگاه ها برای واکسیناسیون کرونا در اولویت هستند.

- ، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به تشکیل ستاد ویژه پیگیری برقراری آموزش های حضوری در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور گفت: این ستاد سه هدف اولیه دارد که یکی از مهمترین اهدافش، بحث واکسیناسیون و هماهنگی آن در بخش کلان است.

وی گفت: بحث ما فقط بازگشایی دانشگاه ها نیست بلکه دانشجویان در حال حاضر برای ما اهمیت دارند و ما تعاملی را با همه دانشگاه ها برقرار و اولویت ها را نهایی می کنیم.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه دانشجویان دکتری طبیعتاً اولویت اول همه دانشگاه ها برای واکسیناسیون هستند و بعد از آنها، دانشجویان کارشناسی ارشد و مقطع کارشناسی در ترم های آخر و دانشجویانی که دروس عملی و کارگاهی دارند در اولویت قرار می گیرند.

وی ادامه داد: این برنامه ریزی با همکاری و همفکری ستاد ویژه پیگیری تداوم آموزش و دانشگاه ها ارائه خواهد شد.

طبق برنامه ریزی که وزارت بهداشت اعلام کرد، امیدواریم در مرداد ماه واکسیناسیون اساتید و کارکنان دانشگاه ها به اتمام برسد و در شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بندی واکسن دانشجویان اعلام شد/ دانشجویان دکتری در اولویت

اولویت بندی واکسن دانشجویان اعلام شد/ دانشجویان دکتری در اولویت