مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-16سياسي

لزوم تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات


شهردار تبریز با بیان این که هرگونه جانبداری و دخالت مدیران شهرداری در انتخابات ممنوع است، بر تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان این که هرگونه جانبداری و دخالت مدیران شهرداری در انتخابات ممنوع است، بر تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد.

ایرج شهین باهر در جلسه مدیران شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه، اظهار کرد: هرگونه جانب داری له یا علیه شخص یا جریان خاص در انتخابات به عنوان مدیر شهرداری ممنوع است و هیچ یک از مدیران حق ندارند تا از امکانات مجموعه مدیریت شهری در ستادهای انتخاباتی استفاده کنند.

وی متذکر شد: در ایام منتهی به انتخابات، کلیه مدیران شهرداری باید کنترل دقیقی بر حضور همکاران در محل کار داشته باشند و فعالیت در انتخابات صرفا پس از اخذ مرخصی، مجاز است.

وی با بیان این که تمام تلاش شهرداری تبریز کمک به ایجاد فضای شور و نشاط در جهت افزایش مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات است، افزود: کمک به مشارکت حداکثری شهروندان در انتخابات هیچ ارتباطی به جانبداری و دخالت در انتخابات ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات

لزوم تلاش برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات