مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-16سياسي

مشارکت حداکثری مسیر پیشرفت همه جانبه کشور را تسریع می کند


«سیدغلامرضا حسینی» ، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد ایلام در پیامی بر اهمیت حضور دانشگاهیان در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد.

- ایسنا/ایلام سیدغلامرضا حسینی ، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رییس واحد ایلام در پیامی بر اهمیت حضور دانشگاهیان در انتخابات 28 خرداد تاکید کرد.

تعیین سرنوشت چهار ساله کشور در انتخابات ریاست جمهوری توسط آرای آحاد مردم ایران از مترقی ترین و شورانگیز ترین لحظات انقلاب اسلامی است که اینک در آستانه آن قرار داریم.

جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت به سمت تعالی روزافزون بیش از چهل سال است که با تمام فرازها و نشیب ها در حال حرکت است که از بارزترین وجوه آن رشد علمی، فناوری، دانش بنیان و پیشروانه جوانان در مراکز دانشگاهی کشور بوده است که در بسیاری از موارد نه تنها ایران را به خودکفایی رسانده اند بلکه با جهاد دانشگاهی و علمی خود در مسیر خنثی سازی تحریم ها دشمن را ناامید و ایران را قوی کرده اند.

برای ادامه هر چه توفنده تر این حرکت عظیم از تمام اقشار خصوصاً جامعه دانشگاهی که چشم ملت به حرکت آنهاست تقاضا می کنم که در روز 28 خرداد 1400 و در طلیعه گام دوم انقلاب حضوری فعالانه در پای صندوق های رأی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری مسیر پیشرفت همه جانبه کشور را تسریع می کند

مشارکت حداکثری مسیر پیشرفت همه جانبه کشور را تسریع می کند