مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16سياسي

کمیته اقتصادی شورای ائتلاف و جمعی از اساتید حوزه از آِیت الله رییسی حمایت کردند


کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و جمعی از اساتید و صاحب نظران حوزه اقتصادی در بیانیه مشترکی از آیت الله رییسی حمایت کردند.

- متن این بیانیه به شرح زیر است: ایران عزیز، در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند تحولی جدی، درون­زا و برون­گرا بر مبنای آرمان­های مقدس انقلاب اسلامی و اصالتی برخواسته از جمهوریت نظام است.

آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، نشان از شروع فصل جدیدی از خودسازی، تمدن­سازی و شکوفایی همه جانبه مادی و معنوی نظام در راستای  نیل به آرمان­ های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی است.

از سویی، تجربه تلخ هشت سال گذشته نیز که موجب کاهش سرمایه اجتماعی در کشور شده­است، وظایف سنگینی را در این راه، بر دوش مسئولین و کارگزاران نظام گذاشته ­است.

یک دولت شایسته و هم تراز نظام جمهوری اسلامی، اولاً باید مردمی باشد، یعنی جناحی و باندی نباشد.

ثانیاً باید بتواند انرژی عظیم جوانان و استعدادهای فکری و جسمانی آنان را به صحنه بیاورد؛ ثالثاً شجاعت برخورد با باندهای فساد و مافیاهای رانت­خواری را داشته باشد؛ و رابعاً با نگاه مبتنی ­بر منافع ملی به شرق و غرب در مذاکرات بین­المللی حضور مقتدرانه داشته باشد به نحوی که ضمن گفتگو و مذاکره، ابزارهای تحریم را از دست طرف غربی خارج نماید و نه اینکه صرفا دیپلماسی کاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اقتصادی شورای ائتلاف و جمعی از اساتید حوزه از آِیت الله رییسی حمایت کردند

کمیته اقتصادی شورای ائتلاف و جمعی از اساتید حوزه از آِیت الله رییسی حمایت کردند