مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-16دانش

سرگردانی یک میلیون نفر!


یک عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه سیستم درستی برای شناسایی افراد شایسته و انتخاب آنها به عنوان اعضای شورای شهر وجود ندارد، - ایسنا/کرمانشاه یک عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه سیستم درستی برای شناسایی افراد شایسته و انتخاب آنها به عنوان اعضای شورای شهر وجود ندارد، گفت: مردم حق دارند برای انتخاب درست سرگردان شوند و نتوانند به تشخیص درستی برسند، چرا که تحقیق درباره چند ده کاندیدا کار بسیار دشواری است و باید راهکارهای دیگر در این زمینه جایگزین شوند.

دکتر سیاوش قلی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برای داشتن شورای شهر قدرتمند و کارآمد باید انتخاب درستی داشت، گفت: متاسفانه سیستم هایی که بتوانند مردم را به انتخاب درست برسانند، وجود ندارد.

قلی پور با اشاره به تعداد بالای کاندیداها در انتخابات شوراهای شهر، گفت: بطور مثال در همین شهر کرمانشاه حدود 200 نفر برای انتخابات شورای شهر کاندیدا شده اند و واقعا شناسایی یازده فرد شایسته در میان این تعداد کار بسیار دشواری است و ابزارهای بسیاری نیاز دارد.

وی افزود: بهترین راه برای انتخاب این است که کاندیداها از سوی صنوف قدرتمند به مردم معرفی شوند، اگر در جامعه ما صنوف قدرتمند فعالیت داشتند هر صنف با توجه به نیازهای خود فردی کاردان برای انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی یک میلیون نفر!

سرگردانی یک میلیون نفر!