مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-16اقتصادي

راه اندازی حمل ونقل دریایی منظم برای ارتقای صادرات از طریق بنادر شمالی


مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر با تأکید بر راه اندازی حمل ونقل دریایی منظم برای ارتقای صادرات از طریق بنادر شمالی گفت: برای ایجاد رقابت و کاهش حمل ونقل زمینی برای کالاهای صادراتی و به نفع صاحبان کالا تمام اقدامات لازم را انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کاپیتان داود آبداری تفتی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرعت بخشیدن برای کمک به صادرات کشور با عنایت به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و شعار سال در دستور کار شرکت کشتیرانی دریای خزر قرار گرفته است، اظهار کرد:شرکت کشتیرانی دریای خزر برای حمایت از حوزه تجارت و بازرگانی کشور در تمام بنادر ایرانی حوزه خزر با تمام توان تلاش می کند تا بهترین خدمات همراه با کیفیت بالا و قیمت پایین را به صاحبان کالا خدمت ارائه کند.

وی با تأکید بر اینکه در راستای شعار سال آماده سازی زیرساخت های حمل ونقل دریایی از سوی شرکت کشتیرانی دریای خزر برای پشتیبانی از صادرات کشور و تره بار را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه این روند از آبان سال قبل حتی تا خرداد سال جاری نیز همچنان ادامه دارد، بیان کرد: تحرک در صادرات ترانزیت دریایی در دریای خزر نیازمند توجه به زیرساخت ها در راستای تأمین زنجیره لجستیک حمل کالا از تولید تا صادرات بوده و شرکت کشتیرانی دریای خزر تمام توان خود را برای ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی حمل ونقل دریایی منظم برای ارتقای صادرات از طریق بنادر شمالی

راه اندازی حمل ونقل دریایی منظم برای ارتقای صادرات از طریق بنادر شمالی