مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-16سياسي

ترامپ برای انتخابات چه خوابی دیده بود؟


انتشار نامه های الکترونیکی افشا شده جدید حاکی از آن است که ترامپ و جمهوری خواهان همچنان در هفته های بعد از اعلام نتایج انتخابات، با فشار بر دستگاه قضایی آمریکا و اف بی آی بر بازشماری آرا و تغییر نتیجه انتخابات اصرار داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، نامه های الکترونیکی منتشر شده که نشان می دهد دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا با همراهی رییس ستاد انتخاباتی و برخی از متحدانش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال 2020 وزارت دادگستری آمریکا را به شدت تحت فشار قرار داده اند.

بر این اساس، کمیته نظارت و اصلاحات مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد جزییات بیشتری از این تلاش ها در اسناد وزارت دادگستری به دست آمده است.

کارولین مارونی یکی از اعضای هیئت رییسه وزارت دادگستری می گوید: این اسناد نشان می دهد دونالد ترامپ در اقدامی گستاخانه قصد داشت وزارت دادگستری را تحت فشار های غیرقابل توجیه برای لغو نتایج انتخابات قرار دهد.

ترامپ با گذشت چند ماه از اعلام نتیجه انتخابات همچنان از تایید پیروزی جو بایدن خودداری می کند و تاکید دارد که به مبارزه خود برای تغییر نتایج انتخابات ادامه می دهد.

در اسناد و مدارک جدید آمده است دونالد ترامپ به همراه مارک میدوز دستیارش و یک وکیل خصوصی خارجی تلاش کرده اند تا وزارت داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ برای انتخابات چه خوابی دیده بود؟

ترامپ برای انتخابات چه خوابی دیده بود؟