مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-16سياسي

روزانه 400 نفر در امامزاده صالح واکسن کرونا می زنند


روزانه 400 نفر در این امامزاده واکسن کرونا دریافت می کنند.

کسانی که شاید اصلا به این حرم نیامده بودند، وقتی این تکریم را در فرایند واکسیناسیون می دیدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) تجریش در برنامه سلام تهران که امروز 26 خرداد از و عشا در امامزاده را باز بگذاریم، این عزیزان برای بازگشت به منزل با محدودیت تردد مواجه می شوند.

تدابیر بهداشتی در امامزاده صالح در ایام کرونا وی به تمهیدات صورت گرفته در امامزاده صالح برای رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: به لطف خدا چادرهای پرتابلی تهیه شده و در حیاط امامزاده برای محافظت از گرما و سرما قرار داده شده تا سایه بانی روی سر زائرین باشد.

همچنین به منظور رعایت بهتر همه پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا، در حرم خادم یار سلامت داریم و تدبیری اندیشیدیم که مهرهای استفاده شده از سایر مهرها جدا شود.

حضور اقشار مختلف جامعه در امامزاده صالح (ع) تولیت امامزاده صالح(ع) با اشاره به اینکه این امامزاده بار عام ویژه ای دارد، خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که در امامزاده صالح(ع) انجام شد، بسته بندی چادرهایی ا‎ ست که در اختیار بانوان قرار می گیرد، تا تمیز به دست زائران برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 400 نفر در امامزاده صالح واکسن کرونا می زنند

روزانه 400 نفر در امامزاده صالح واکسن کرونا می زنند