مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-16سياسي

از دولت منتخب حمایت خواهیم کرد /شرایط کشور بسیار پیچیده و قفل شده است


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: به عنوان یک نهاد خودجوش که هدفش حضور موثر در حوزه هایی که باعث پیشرفت کشور می شود، است هر دولتی که منتخب شود با توجه به تابعیتی که از مقام معظم رهبری داریم از آن حمایت خواهیم کرد.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: به عنوان یک نهاد خودجوش که هدفش حضور موثر در حوزه هایی که باعث پیشرفت کشور می شود، است هر دولتی که منتخب شود با توجه به تابعیتی که از مقام معظم رهبری داریم از آن حمایت خواهیم کرد.

علی احمدی زاده در خصوص انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: باید شخص اصلح را از میان کاندیدهایی تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان در حوزه ریاست جهموری انتخاب کنیم.

اینکه پای صندوق های رای نرویم و در انتخاب سرنوشت کشورمان هیج نقشی نداشته باشیم یعنی خودمان تصمیم گیرنده مملکتمان نبوده ایم و قهر با صندوق رای به طور حتم خیانت است.

وی بیان کرد: شرایط کشور بسیار پیچیده و قفل شده است؛ در حوزه مدیریت مشکل وجود دارد همین موضوع معشیت مردم به ویژه قشر ضعیف را خدشه دار کرده است؛ بنابراین علاوه بر شرکت در انتخابات کسانی را که برای شرکت رفتن به پای صندوق رای مردد هستند را تشویق کنیم.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: اکنون کشور در حوزه اشتغال، معشیت، اقتصاد و مسائل برون مرزی با مشکلاتی روبه رو است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دولت منتخب حمایت خواهیم کرد /شرایط کشور بسیار پیچیده و قفل شده است

از دولت منتخب حمایت خواهیم کرد /شرایط کشور بسیار پیچیده و قفل شده است