مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-16سياسي

تمام ظرفیت های برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود


باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم.

- ، مهدی مهرور صبح چهارشنبه در جلسه توجیهی اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ساوجبلاغ که با حضور رییس و دبیر هیأت بازرسی استان البرز در شهر جدید هشتگرد برگزار شد، ابراز امیدواری کرد با همدلی و همفکری همه دست اندرکاران، انتخاباتی شفاف و سالم در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

وی بیان کرد: اعضای هیأت بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای ما، مسائل مربوط انتخابات را رصد می کنند و با دقت و حساسیت وقایع مختلف قبل، حین و بعد از انتخابات را زیر نظر دارند تا شاهد تخلفی در این امر مهم در شهرستان ساوجبلاغ نباشیم.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: دغدغه امروز ما تلاش برای حضور حداکثری و مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو است و تاکنون هم چندین نشست در قالب سلسله همایش های جشن حضور با مشارکت و همراهی اقشار مختلف برگزار شده است که با استقبال خوبی هم روبه رو شده است.

وی متذکر شد: باید در ادامه راه و روزهای منتهی به انتخابات با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود، تمامی تلاش خودمان را صرف مشارکت بخشی و افزایش حضور در انتخابات کنیم تا شاهد درخشش نظام و در نهایت منجر به تحقق لبیک به ندای رهبر معظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود

تمام ظرفیت های برای برگزاری پرشور انتخابات به کار گرفته شود