مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-16ورزشي

انتظارات حوزه ورزش خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟


خراسان شمالی یکی از استان هایی است در برخی از رشته های ورزشی همچون رشته های رزمی مطرح است و ورزشکاران این رشته های ورزشی توانسته اند در سطح ملی و بین المللی عناوین خیلی خوبی را کسب کنند و از سوی دیگر بسیاری از ورزشکاران سایر رشته ها نیز در سطح ملی و بین .

- ایسنا/خراسان شمالی خراسان شمالی یکی از استان هایی است در برخی از رشته های ورزشی همچون رشته های رزمی مطرح است و ورزشکاران این رشته های ورزشی توانسته اند در سطح ملی و بین المللی عناوین خیلی خوبی را کسب کنند و از سوی دیگر بسیاری از ورزشکاران سایر رشته ها نیز در سطح ملی و بین المللی مطرح هستند اما حوزه ورزش استان به خصوص بخش زیرساختی آن با ضعف های زیادی مواجه است که تعدادی از مسئولان ورزشی استان انتظارات خود را از رییس جمهور آینده اعلام کرده اند.

تعدادی از پروژه های ورزشی بعد از گذشت 11 سال به اتمام نرسیده اند فرحی معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: یکی از مهمترین خواسته های حوزه ورزش در این استان از رییس جمهور آینده تکمیل پروژه های بزرگ ورزشی در این استان است.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی تعدادی پروژه بزرگ ورزشی در حال اجرا است، گفت: یکی از انتظارات این استان تکمیل این پروژه هم برای استفاده مردم استان و هم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات حوزه ورزش خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟

انتظارات حوزه ورزش خراسان شمالی از رییس جمهور آینده چیست؟