مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-16دانش

تهران میزبان بخش مناطق «تئاتر دانشگاهی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری بخش مناطق جشنواره بیست و سوم، - دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران با بیان اینکه بخش مناطق جشنواره از 29 خرداد در تهران برگزار می شود اعلام کرد که برگزاری بخش اصلی این دوره جشنواره نیز از 7 تیر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت برگزاری بخش مناطق جشنواره بیست و سوم، به خبرنگار مهر گفت: قرار بود بخش مناطق بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی در دانشگاه دامغان برگزار شود، ولی به دلیل وضعیت کرونایی موجود مجوز لازم برای برگزاری این بخش در دامغان صادر نشد و به همین خاطر بخش مناطق جشنواره از روز شنبه 29 خرداد به مدت یک هفته در تهران و در مرکز تئاتر مولوی برگزار می شود.

وی درباره زمان برگزاری بخش اصلی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی نیز افزود: روز 5 تیر اختتامیه بخش مناطق جشنواره برگزار و از 7 تا 15 تیر نیز بخش اصلی جشنواره بیست و سوم برگزار خواهد شد.

جدی درباره تعداد آثار حاضر در بخش اصلی جشنواره بیست و سوم، توضیح داد: بازبینی آثار تهرانی انجام شده و از بخش مناطق نیز یک یا 2 اثر به بخش اصلی جشنواره راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران میزبان بخش مناطق «تئاتر دانشگاهی»

تهران میزبان بخش مناطق «تئاتر دانشگاهی»