مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-16دانش

مطیعی: اعتبارات بازسازی خوابگاه ها هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود


ناصرمطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجهیز و باز سازی خوابگاه ها گفت: پیشنهادات دانشگاه ها گرفته شده، - رییس صندوق رفاه دانشجویان از ابلاغ اعتبارات بازسازی و نوسازی خوابگاه ها تا هفته آینده خبر داد.

ناصرمطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص تجهیز و باز سازی خوابگاه ها گفت: پیشنهادات دانشگاه ها گرفته شده، کار کارشناسی در صندوق رفاه دانشجویان انجام شده و منتظر هستیم که در تیرماه کمیسیون دائمی هیات امنای صندوق تشکیل شود و مبلغ اعتباری که برای این کار پیش بینی شده، به مصوبه کمیسیون برسد.

وی افزود: بودجه اختصاص داده شده به بازسازی خوابگاه ها باید به تصویب هیات امنای صندوق برسد، اما به دلیل اینکه جلسه هیات امنا در مرداد تشکیل می شود مبنای اختصاص بودجه را تصمیم کمیسیون قرار می دهیم و کار را آغاز می کنیم.

مصوبات کمیسیون دائمی را معمولا هیات امنای صندوق تایید می کند بنابراین هفته آینده ابلاغ اعتبار ها به دانشگاه ها انجام می شود.

مطیعی اضافه کرد: تجهیز و بازسازی خوابگاه ها قبل اواخر سال گذشته آغاز شده و هم درخواست دانشگاه ها را دریافت کردیم و هم اینکه کمیته فنی صندوق رفاه بیش از یک ماه است که کار کارشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطیعی: اعتبارات بازسازی خوابگاه ها هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود

مطیعی: اعتبارات بازسازی خوابگاه ها هفته آینده به دانشگاه ها ابلاغ می شود