مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-16دانش

بررسی وقفه واکه در زبان فارسی


انجمن های علمی دانشجویی زبان انگلیسی دانشگاه رازی و زبان شناسی دانشگاه جهرم جلسه ای با موضوع «بررسی وقفه واکه در زبان فارسی» برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشجویی زبان انگلیسی دانشگاه رازی و زبان شناسی دانشگاه جهرم جلسه ای با موضوع بررسی وقفه واکه در زبان فارسی برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه با عنوان تحمل و وضوح وقفه واکه در فارسی (Tolerance and resolution of vowel hiatus in Persian) با حضور کوروش آریایی ـ دانشجوی دکتری زبان شناسی دانشگاه تورنتو، پنجشنبه 27 خرداد ساعت 21:30 برپا می شود.

علاقه مندان می توانند با استفاده از آدرس https://www.

skyroom.

online/ch/razi1399/scientific-association-of-english-language-and-literature در این جلسه شرکت کنند یا برای اطلاعات بیشتر به شناسه @fardaj پیام دهند.

در آواشناسی، واکه یا مُصَوّت (حرف صدادار) واج هایی در زبان گفتاری است که ویژگی آن به وسیله وضعیت باز مجرای صوتی شناخته می شود که در آن هیچ فشار هوایی در بالای حنجره ایجاد نمی شود.

این برنامه با همکاری انجمن های علمی دانشجویی زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تبریز، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه ارومیه، دانشگاه کردستان، دانشگاه بیرجند و زبان شناسی دانشگاه رفسنجان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وقفه واکه در زبان فارسی

بررسی وقفه واکه در زبان فارسی