مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-16دانش

مهلت چهار ماهه به وزارت علوم برای گزارش ساماندهی مراکز آموزش عالی


دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور از ارائه مهلت 4 ماهه به وزارت علوم برای ارائه گزارش اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرداد.

- دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور از ارائه مهلت 4 ماهه به وزارت علوم برای ارائه گزارش اجرای طرح ساماندهی مراکز آموزش عالی به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور کبگانیان در حاشیه جلسه 150 نقشه جامع علمی کشور گزارشی از آخرین وضعیت ساماندهی مراکز آموزش عالی ارائه داد و اظهار کرد: در مصوبه آمایش آموزش عالی در وزارت علوم بخش ساماندهی دانشگاه ها، موسسات و مراکز، اخیرا کلید زده شده است و طبق مصوبه آمایش و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مقرر شد هماهنگی هایی بین وزارت علوم و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور برقرار شود.

وی در ادامه با اشاره به آمار موسسات آموزش عالی مشمول طرح ساماندهی تصریح کرد: از 88 موسسه آموزش عالی مشمول طرح ساماندهی در وزارت علوم، 16 موسسه به صورت قطعی ساماندهی می شوند و این ساماندهی در قالب انحلال نیست بلکه این موسسات به سایر موسسات الحاق می شوند.

دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور تاکید کرد: منظور از الحاق در ساماندهی مراکز آموزش عالی این است که اگر دانشگاه یا موسسه تک جنسیتی باشد به همان صورت در مکان فیزیکی فعلی خود ادامه فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت چهار ماهه به وزارت علوم برای گزارش ساماندهی مراکز آموزش عالی

مهلت چهار ماهه به وزارت علوم برای گزارش ساماندهی مراکز آموزش عالی