مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-16سياسي

بهترین قاضی برای عملکرد شورای شهر مردم هستند


نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: بهترین قاضی برای عملکرد شورای شهر مردم هستند.

- نیز فرصتی را برای نامزد ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در قالب جنبش ازما (چالش شایستگی و شفافیت) ایجاد کرده تا با ارائه گزارش برنامه های خود از تریبون این خبرگزاری با شهروندان به گفت وگو بنشینند.

امیر نادری متولد سال 1367 دارای مدرک کارشناسی علوم انسانی است، او که در حوزه حسابداری شرکت های خصوصی فعالیت داشته، به عرصه انتخابات پا گذاشته و سعی دارد از تجربیات خود برای توسعه شهر و خدمت به شهروندان استفاده کند.

مشروح گفتگو با این امیر نادری به شرح ذیل است: هدف گذاری ها، برنامه ها و اولویت فعالیت های شما در دوره جدید شورا چیست؟ برنامه ریزی در راستای حل مشکلات مردم در حوزه ساخت و ساز برای حل مشکلات اولیه مسکن، کاشت درختان مثمر و میوه دار در سطح شهر، حل مشکل آب های سطحی سطح شهر در هنگام بارش، آسفالت معابر آسیب دیده و دارای مشکل، ایجاد پارکینگ جهت بیمارستان ها، ایجاد پارک و فضای سبز، ایجاد و نوسازی کتابخانه ها عمومی و برنامه های دیگر که به فراخور زمان مردم شهر کرمانشاه به آن نیازمند باشند.

شهرداری ها هم اکنون با مشکل درآمد مواجه هستند، برنامه های شما برای ایجاد درآمد پایدار چیست؟ و چه برنامه ای برای حذف هزینه های غیر ضروری و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین قاضی برای عملکرد شورای شهر مردم هستند

بهترین قاضی برای عملکرد شورای شهر مردم هستند