مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-16اجتماعي

آموزش و پرورش از برگزیدگان «جشنواره معلمان هنرمند» حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، در مورد جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند، گفت: این نخستین جشنواره ای بود که صرفاً معلمان و فرهنگیان در آن می توانستند شرکت داشته باشند، - آموزش و پرورش از برگزیدگان جشنواره معلمان هنرمند حمایت می کند مدیرکل فرهنگی هنری اردو ها و فضا های پرورشی از حمایت وزارت آموزش و پرورش از برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، در مورد جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند، گفت: این نخستین جشنواره ای بود که صرفاً معلمان و فرهنگیان در آن می توانستند شرکت داشته باشند، از همین رو یک جشنواره منحصر به فرد بود.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های نظام آموزشی نوین و پیشرفته، توجه جدی به نیاز های متنوع مخاطبان و تمهید مقدمات برای بروز و ظهور توانمندی ها و استعداد های معلمان است.

رمضانی، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت حین آموزش معلمان فرصت مغتنمی برای برنامه ریزی استعداد سنجی و تلاش برای بروز خلاقیت ها و کار های فرهنگی و هنری جامعه فرهنگیان ، سوق دادن معلمان برای حضور در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و هنری و عرضه توانمندی های خود فرآیندی آموزشی تربیتی است که می تواند باعث ایجاد نشاط و شادابی بیشتر برای تأثیرگذاری آموزش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش از برگزیدگان «جشنواره معلمان هنرمند» حمایت می کند

آموزش و پرورش از برگزیدگان «جشنواره معلمان هنرمند» حمایت می کند