مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-16دانش

مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان «مرکز مشاوره برتر» معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سی و دومین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسرکشور به میزبانی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، - مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان مرکز مشاوره برتر معرفی شد مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان مرکز مشاوره برتر در سی و دومین گردهمایی مراکز مشاوره دانشگاه ها معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سی و دومین گردهمایی روسای مراکز مشاوره دانشگاه های سراسرکشور به میزبانی دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که به صورت حضوری و مجازی دانشگاه های منطقه1 و شرکت مجازی روسای 160 مرکز مشاوره از سایر دانشگاه ها برگزارشد.

در این نشست که ضمن تقدیر از فعالیت های مراکز مشاوره دانشگاه ها به پاس خدمات روانی و اجتماعی آن ها در دوره کرونا، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی امیر کبیر از سوی این دفتر در سال 1399 موفق به کسب عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری برگزیده شد.

برای نخستین بار عنوان حامی برای فعالین مراکز مشاوره دانشجویی در نظر گرفته شد که در نخستین سال پاسداشت نشان حامی برتر نیز به شهناز بیگلری رییس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف تجلیل از فعالان پرتلاش عرصه مشاوره دانشجویی اهدا گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان «مرکز مشاوره برتر» معرفی شد

مرکز مشاوره دانشگاه امیرکبیر به عنوان «مرکز مشاوره برتر» معرفی شد