مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-16اقتصادي

کلنگ تعدادی پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در فارس به زمین زده شد


همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، کلنگ شبکه فرعی آبیاری و زهکشی اراضی پایاب بند فهلیان واقع در شهرستان ممسنی و پروژه مرمت و بازسازی کانال دولت آباد شهرستان رستم به زمین خورد.

- ایسنا/فارس همزمان با چهارمین روز از هفته جهاد کشاورزی، کلنگ شبکه فرعی آبیاری و زهکشی اراضی پایاب بند فهلیان واقع در شهرستان ممسنی و پروژه مرمت و بازسازی کانال دولت آباد شهرستان رستم به زمین خورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس عصر سه شنبه 25 خرداد در آیین کلنگ زنی این پروژه ها با بیان اینکه آب و خاک یکی از اساسی ترین منابع پایه است که منحصر به بخش کشاورزی نیست، آب امروز یک مقوله کشاورزی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی است، گفت: امروز شاهد کلنگ زنی پروژه های شبکه آبیاری و زهکشی هستیم تا بخشی از حقوق عقب افتاده مردم شریف و پرتلاش منطقه احقاق شود.

احمد طمراسی با بیان اینکه انسان جزیی از طبیعت است و اگر به دیده احترام و ظرافت با آن برخورد نکند دچار قهر طبیعت می شود، اظهار کرد: آنچه که در حفظ منابع طبیعی اهمیت دارد، ظرافت اجرایی است از این رو بخش کشاورزی باید با نگاه کلان و به صورت بلند مدت مدیریت شود.

او با اشاره به اینکه در شرایط سخت مدیریت امور با روحیه جهادی، مهارت خاص و اقدامات غیر متعارف صورت می گیرد، ابراز کرد: اجرای پروژه های آبیاری از این ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ تعدادی پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در فارس به زمین زده شد

کلنگ تعدادی پروژه شبکه آبیاری و زهکشی در فارس به زمین زده شد