مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:402021-06-15فرهنگي

سهم اصفهان از بهارانه کتاب


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان کتاب به فروش رسیده در طرح بهارانه کتاب، - ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعلام کرد که این استان، بر اساس میزان کتاب به فروش رسیده در طرح بهارانه کتاب، جایگاه سوم کشور را از آن خود کرده است.

علی حاجی زکی به ایسنا گفت: در طرح بهارانه کتاب که از 17 تا 25 خردادماه در کتاب فروشی های سراسر کشور آغاز شد، 64 کتاب فروشی از مرکز اصفهان و 16 کتاب فروشی از شهرستان های استان (لنجان، کاشان، شهرضا، نجف آباد، مبارکه و شهرضا) مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد: استان اصفهان با شرکت 80 کتاب فروشی در طرح بهارانه کتاب، رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد و بر اساس میزان کتاب به فروش رسیده در زمان اجرای طرح نیز، در جایگاه سوم ایستاد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با تأکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و رونق بخشی به بازار کتاب است، میزان فروش کتاب طی بازه زمانی اجرای طرح بهارانه کتاب را 23 میلیارد و 584 میلیون و 278 هزار و 833 ریال اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال گذشته نیز استان اصفهان با مشارکت 84 کتابفروشی در طرح بهارانه کتاب توانست رتبه سوم را از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اصفهان از بهارانه کتاب

سهم اصفهان از بهارانه کتاب