مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 02:152021-06-15سياسي

کردستان باید به دروازه صادراتی کشور تبدیل شود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروزه کردستان می تواند دروازه ای باشد برای صادرات کشور به مناطق و کشورهای غرب ایران باشد این یک فرصت بسیار ارزشمند است که از رهگذر آن جوانان کُرد ما می توانند با عزت و افتخار از آن بهترین بهره را ببرند.

- ایسنا/کردستان نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروزه کردستان می تواند دروازه ای باشد برای صادرات کشور به مناطق و کشورهای غرب ایران باشد این یک فرصت بسیار ارزشمند است که از رهگذر آن جوانان کُرد ما می توانند با عزت و افتخار از آن بهترین بهره را ببرند.

سعید جلیلی روز سه شنبه (25خرداد) در گفت وگوی تلویزیونی با شبکه استانی صدا و سیمای کردستان اظهار کرد: کردستان، دیار پیشمرگان مسلمان کُرد و سرزمین مجاهدت های خاموش، زاگرس نشینان مهمان نواز و سخت کوش و رنج کشیده، مردمی که جان دادند اما خاک نه، خون خود را فدا کردند اما هرگز به انقلاب پشت نکردند.

وی عنوان کرد: حقیقتا کردستان یادآور مجاهدت های خاموشی است که جنگ آوران آن بی ادعا و گمنام شجاعت و مردانگی در وجود دریاییشان موج می زد.

جلیلی ادامه داد: مردم عزیز کردستان ما امروز در آستانه یک انتخاب قرار داریم، اینکه میخواهیم 4 سال آینده چگونه کشور را اداره می کنیم، یک نگاه این است که اداره کشور به صورت روزمرگی ادامه پیدا کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان باید به دروازه صادراتی کشور تبدیل شود

کردستان باید به دروازه صادراتی کشور تبدیل شود