مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 01:402021-06-15دانش

ثبت بین المللی هفت محصول فناورانه سلامت تولیدی در مازندران


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ثبت بین المللی هفت محصول فناورانه سلامت تولیدی در این استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از ثبت بین المللی هفت محصول فناورانه سلامت تولیدی در این استان خبر داد.

سیدعباس موسوی در جریان بازدید معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استانداراین استان از محصولات فناورانه حوزه سلامت این دانشگاه اظهارکرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجموع تاکنون 72 محصول سلامت و پزشکی اختراع و ثبت کرده که 38 مورد آن کار شرکت های فناورانه حوزه سلامت بوده است.

وی با اعلام این که 40 مورد از ثبت محصولات تولیدی مربوط به سال گذشته است، تعداد کل طرح های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی مازندران را 118 مورد اعلام کرد.

سورنا ستاری معاون رییس جمهوری که دیروزبه مازندران سفر کرده ، به همراه احمد حسین زادگان استاندار از نمایشگاه محصولات سلامت محور تولیدی دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید کرد.

پس از شیوع ویروس کرونا در ایران و ابتلای شماری از مردم به این بیماری، شرکت های دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری مازندران شروع به تولید انواع محصول پیشگیری و مقابله با این ویروس کردند.

یکی از این محصولات تولیدی محلول ضدعفوی کننده دست و سطوح بود که توانست حدود 80 درصد از نیازهای مراکز درمانی استان را تامین کند؛ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بین المللی هفت محصول فناورانه سلامت تولیدی در مازندران

ثبت بین المللی هفت محصول فناورانه سلامت تولیدی در مازندران