مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 22:002021-06-15دانش

سهم 5درصدی امتحانات پایان ترم در ارزشیابی دانشجویان


رییس دانشگاه فردوسی مشهد با تأکید بر اینکه آزمون های پایان ترم دانشجویان این دانشگاه مجازی است، گفت: تلاش می کنیم سهم نمره پایان ترم دانشجویان کمتر از 5 باشد.

- رییس دانشگاه فردوسی مشهد با تأکید بر اینکه آزمون های پایان ترم دانشجویان این دانشگاه مجازی است، گفت: تلاش می کنیم سهم نمره پایان ترم دانشجویان کمتر از 5 باشد.

دکتر محمد کافی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب به برنامه دانشگاه فردوسی در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم جاری دانشجویان اشاره کرد و اظهار کرد: ما نیز همانند سایر دانشگاه های کشور از استادان و مدرسان خود درخواست کردیم ارزشیابی های بین ترم و حین تدریس از دانشجویان داشته باشند و تمام تلاش اساتید این باشد که اگر کل نمره دانشجویان 20 است حداکثر 5 نمره را برای پایان ترم دانشجویان در نظر بگیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: کاهش بار نمره دانشجویان در امتحانات پایان ترم موجب خواهد شد دلهره امتحان برای دانشجویان کاهش یابد.

ضمن اینکه ما در دانشگاه فردوسی تمامی تمهیدات را به کار می گیریم تا برنامه آموزشی دانشجویان کاملا مطابق با تقویم آموزشی پیش برود و امتحانات با رعایت پروتکل بهداشتی تعریف شده برگزار شود.

رییس دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که روز بعد از انتخابات امتحانی در دانشگاه برگزار نکنیم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 5درصدی امتحانات پایان ترم در ارزشیابی دانشجویان

سهم 5درصدی امتحانات پایان ترم در ارزشیابی دانشجویان