مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-15اقتصادي

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای توسعه همکاری های دوجانبه بین ایران و سوریه


وزیر مسکن و شهرسازی ایران تاکید کرد، ایران و سوریه توسعه همکاری های دوجانبه را به ویژه در زمینه سازندگی و توسعه عمرانی در دستور کار خود قرار داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صداوسیما، وزیر مسکن و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران از تصمیم تهران و دمشق برای گسترش همکاری های اقتصادی خبر داد.

محمد اسلامی افزود: با اتکای بر امنیت و استقراری که در مرحله پسابحران در سوریه بوجود آمده است، دو کشور توسعه همکاری های دوجانبه را به ویژه در زمینه سازندگی و توسعه عمرانی در دستور کار خود قرار داده اند و با اراده ای مضاعف این موضوع را پیگیری می کنند.

وی گفت: ما همه مولفه ها و عواملی را که می تواند ظرفیت ها را به خدمت بگیرد تا همکاری ها در مرحله بازسازی سوریه کارآمدی خود را پیدا کند، در دستور کار خودمان قرار دادیم.

محمد اسلامی تاکید کرد: بر این باوریم که باید از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه صنعتی و توسعه عمرانی بهره بگیریم تا با توجه به هماهنگی هایی که در حوزه های مالی و حمل و نقل بوجود آمده، بتوانیم طرح های مشترک را پیش ببریم.

وزیر مسکن و شهرسازی کشورمان شامگاه سه شنبه در رأس هیأت ارشد اقتصادی و با استقبال سامر الخلیل وزیر اقتصاد سوریه وارد دمشق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای توسعه همکاری های دوجانبه بین ایران و سوریه

تاکید وزیر راه و شهرسازی برای توسعه همکاری های دوجانبه بین ایران و سوریه