مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-15سياسي

مردم در انتخابات شورا، اداره شهر را به دلسوزترین ها بسپارند


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: مردم در انتخابات شورای شهر فرصت پیدا می کنند اداره شهرشان را به بهترین ها و دلسوزترین ها بسپارند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: مردم در انتخابات شورای شهر فرصت پیدا می کنند اداره شهرشان را به بهترین ها و دلسوزترین ها بسپارند.

سیدمحسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران یک تجدید تنفس و یک نوسازی در کشور است، اظهار کرد: در انتخابات مردم و مسئولین فرصت اظهار نظر و فرصت حرف زدن آزادانه پیدا می کنند و این گفت وگوی ملی یک هوای تازه و یک قدرت تازه در مملکت ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات شورای شهر فرصت پیدا می کنند اداره شهرشان را به بهترین ها و دلسوزترین ها بسپارند، افزود: مردم از این طریق در سرنوشت شهرشان دخالت می کنند و به آبادی و اداره شهرشان می پردازند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: شوراهای شهر پس از بسیج بزرگترین نهاد مقاومت ملی در کشور است که در ایام محاصره و تحریم بدون اتکا به دولت شهرها را اباد و مدیریت کردند .

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر مردم لازم است که این امر حیاتی را مورد توجه قرار دهند و به موازات انتخابات ریاست جمهوری و خبرگان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در انتخابات شورا، اداره شهر را به دلسوزترین ها بسپارند

مردم در انتخابات شورا، اداره شهر را به دلسوزترین ها بسپارند