مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 18:152021-06-15سياسي

آیت الله رییسی گزینه اصلح در فسادزدایی است/ تأکید بر جلوگیری از فرار مالیاتی


دبیرکل جبهه سوم انقلاب اسلامی با بیان اینکه باید قاطعانه با ریشه فساد و مافیا در کشور مقابله کرد گفت: آیت الله رییسی گزینه مناسب برای مبارزه با فساد و فعال سازی ظرفیت اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان احمد خورشیدی امشب در جمع مردم همدان در آرامگاه باباطاهر با بیان اینکه شاید عده ای بگویند مشکلات کشور حل شدنی نیست اما این موضوع صحت ندارد اظهار کرد: کشورهایی مانند ژاپن، ساخت مشروط بر اینکه دولتی ضد فساد و جهادی انتخاب شود.

دبیرکل جبهه سوم انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دولت آینده باید ظرفیت های مغفول مانده ایران را احیا کند افزود: دولتی باید سرکار بیاید که کشور را از شرایط سنگلاخی فعلی عبور دهد.

وی با بیان اینکه در ستاد آیت الله رییسی گروه های مختلفی برنامه های کارآمدی را برای نجات کشور از این وضعیت آماده کرده اند ادامه داد: در ایران برخلاف دیگر کشور مالیات از کسبه خرد و مردم عادی گرفته می شوند و ثروتمندان از پرداخت مالیات فرار می کنند که در دولت آیت الله رییسی با این موضوع مقابله می شود.

خورشیدی با بیان اینکه در حال حاضر یکصد شخصیت حقیقی و حقوقی در کشور هستند که میزان فرار مالیاتی آنها 87 هزار میلیارد تومان است گفت: عدم دریافت مالیات از ثروتمندان از دلایل شکاف طبقاتی در کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی گزینه اصلح در فسادزدایی است/ تأکید بر جلوگیری از فرار مالیاتی

آیت الله رییسی گزینه اصلح در فسادزدایی است/ تأکید بر جلوگیری از فرار مالیاتی