مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-15سياسي

اعلام نامزد شورای ائتلاف در انتخابات میان دوره ای مجلس در بهار و کبودراهنگ


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ از سالار ولایتمدار(آبنوش) حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن دعوت از حضور پرشور مردم برای شرکت در انتخابات طی بیانیه ای حمایت خود از سالار ولایتمدار(آبنوش) برای انتخابات میان دوره ای را اعلام کرد.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم مردم مجلسی می خواهند که برای اقتصاد درون زا، به معنای واقعی کلمه وقت گذاری کند.

(مقام معظم رهبری) اهمیت جایگاه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی مقوله ای است که دقت در آن برای وصول به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ضروری و رای دهندگان اعم از افراد و تشکل ها در قبال آن دارای مسئولیتی بس خطیر هستند از این رو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با ملاحظه ویژگی هایی که یک نماینده تراز انقلاب اسلامی باید داشته باشد مسئله این جایگاه را در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ در انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی، بررسی و ضمن احترام به همه نامزدهای تاییدشده، جناب آقای سالار ولایتمدار آبنوش که بقیه السیف شهدای دفاع مقدس بوده و حضور او در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اندوخته ای گرانبها از دانش و تجربه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نامزد شورای ائتلاف در انتخابات میان دوره ای مجلس در بهار و کبودراهنگ

اعلام نامزد شورای ائتلاف در انتخابات میان دوره ای مجلس در بهار و کبودراهنگ