مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 17:002021-06-15اقتصادي

واکسن کرونای «کووبرکت» چطور وارد باشگاه واکسن سازان جهان شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، همزمان با تداوم چرخه انتقال کرونا و مرگ و میز ناشی از کووید 19 در جهان، تکاپوی کشور های مختلف و صاحب نظر در حوزه پزشکی برای ساخت واکسن به اوج خود رسیده و شرکت های مختلف در دنیا سعی در تولید مؤثرترین واکسن کرونا دارند؛ - واکسن کرونای کووبرکت چطور وارد باشگاه واکسن سازان جهان شد؟ سرانجام واکسن کرونای ایرانی کووبرکت مجوز مصرف را دریافت کرد و حالا با افتخار وارد چرخه واکسیناسیون شده و نام ایران در باشگاه جهانی تولید کنندگان واکسن کرونا می درخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، همزمان با تداوم چرخه انتقال کرونا و مرگ و میز ناشی از کووید 19 در جهان، تکاپوی کشور های مختلف و صاحب نظر در حوزه پزشکی برای ساخت واکسن به اوج خود رسیده و شرکت های مختلف در دنیا سعی در تولید مؤثرترین واکسن کرونا دارند؛ به طوری که هم اکنون بیش از 200 واکسن در جهان در مراحل مختلف تولید و ارزیابی هستند.

در این میان دانشمندان پرتوان کشورمان نیز از روز های آغازین ورود ویروس کرونا به کشور تلاش گسترده ای برای تولید واکسن آغاز کردندو دوئل سختی بین دانشمندان ایرانی با رقبای خارجی در گرفت.

* واکسن کووبرکت؛ اولین واکسن ساخته شده تمام ایرانی واکسن کووبرکت نخستین واکسن کووید-19 تولید محققان ایرانی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونای «کووبرکت» چطور وارد باشگاه واکسن سازان جهان شد؟

واکسن کرونای «کووبرکت» چطور وارد باشگاه واکسن سازان جهان شد؟