مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-15سياسي

دعوت صالحی از مردم برای حضور در انتخابات/ زمان شِکوه و شکایت نیست


رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی ضمن دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات، نوشت: اکنون زمان شِکوه و شکایت از برخی قصورها و تقصیرها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در پیامی خطاب به مردم ضمن دعوت از آنها جهت شرکت در انتخابات 28 خرداد، آورده است: همه ما به عنوان اعضای تشکیل دهنده پیکره با شکوه ایران اسلامی نیک می دانیم که عدم بهره مندی مناسب و شایسته از فرصت های تاریخی، موجب پشیمانی خواهد شد و به سادگی وسهولت نمی توان به جبران مافات پرداخت.

صندوق رأی، میراث گرانسنگ نهضت مشروطیّت ایران و ثمره خون پاک و مطهّر شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

متن این پیام به شرح زیر است: لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ملّت قهرمان و سرافراز ایران بار دیگر موسم برگزاری آزمون مردمسالاری در خردادماه فرا رسیده و چشم جهانیان و نگاه ناظران بین المللی به قدم ها و دستانِ پرتوان و سرنوشت سازِ شما دوخته شده است.

اگرچه بسیاری از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در تلاشند تا به لطایف الحیل و با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانه ای، بذر نومیدی و یأس را در دل های جمع کثیری از هموطنانِ عزیزمان بپراکنند امّا اینجانب به زمان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت صالحی از مردم برای حضور در انتخابات/ زمان شِکوه و شکایت نیست

دعوت صالحی از مردم برای حضور در انتخابات/ زمان شِکوه و شکایت نیست