مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-15سياسي

نگاه تحول گرا لازمه پیشرفت گرگان/توسعه با مشارکت مردمی شدنی است


نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان برنامه ها و اهداف خود را برای توسعه شهر گرگان تشریح کرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آگاهی از برنامه های نامزدهای شورای شهر می تواند در انتخاب فرد اصلح به مردم کمک کند لذا در این خصوص با مسعود یونسی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر گرگان گفته کردیم که در ذیل خواهد آمد: * خودتان را معرفی کنید؟ مسعود یونسی، متولد 1368، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه دامغان هستم که از سال 95 تا به حال در دانشگاه علوم پزشکی گرگان مشغول به فعالیت هستم.

* دلیل حضور در انتخابات شورای شهر؟ مدیریت شهری با مدیریت اجرایی در دستگاه های اجرایی کاملاً متفاوت است و چالش های بسیاری را پیش روی اعضای این شورا قرار داده در نتیجه، رو به رو شدن با چالش های این بخش و تلاش برای کنترل و حل آن دلیل ورود بنده به این عرصه است.

بالتبع این کار بسیار دشوار است زیرا همزمان باید در کنار رضایت مردم به حوزه هایی از قبیل ترافیک، فضای سبز، مسائل زیست محیطی و غیره توجه کرد که این امر نیازمند نگاه تحول گرا است.

بنده معتقد هستم شعارهایی که در این حوزه مطرح می شود باید متناسب با ظرفیت های موجود در شهر و شورای شهر باشد و مساله دیگر تحقق برنامه های گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق شعار مدیریت جوان و جهادی در همه سطوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تحول گرا لازمه پیشرفت گرگان/توسعه با مشارکت مردمی شدنی است

نگاه تحول گرا لازمه پیشرفت گرگان/توسعه با مشارکت مردمی شدنی است