مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-15سياسي

تقسیم عادلانه منابع از برنامه های دولت اقدام و تحول است


جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: محسن رضایی فردی اقتصاددان بوده و علم اقتصاد را می داند و کارآزموده است.

- ایسنا/زنجان جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی گفت: محسن رضایی فردی اقتصاددان بوده و علم اقتصاد را می داند و کارآزموده است.

علی امیری عصر امروز (26 خرداد ماه) در جمع مردم زنجان، با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت پذیری باید از خصایص رییس جمهور باشد، اظهار کرد: رییس جمهور باید فردی دردمند و درد بلد بوده و از بطن جامعه برخاسته و مردم را بشناسد.

وی با بیان اینکه محسن رضایی احساس تکلیف کرده و در انتخابات شرکت کرده است، افزود: امروز کشور گرفتار تحریم و خودتحریمی شده و گرفتار فقر شده است و در این شرایط باید به دنبال برنامه برای رفع این مشکلات باشیم که محسن رضایی در همه حوزه ها برنامه مدون داشته و قطعا با همدلی عملیاتی خواهد شد.

جانشین ستاد انتخاباتی محسن رضایی با اشاره به اینکه محسن رضایی برنامه فراجناحی داشته و در همه حوزه ها برنامه تدوین شده دارد، تصریح کرد: وی به دنبال این است که با واگذاری مدیریت مناطق به خود استان ها شرایط را برای بهره مندی مردم از منابع استانی خود فراهم کند و در این رابطه برنامه کاملا مدونی در اختیار دارد؛ چراکه شاهد آن هستیم منابع در مرکز هزینه شده و استان ها از داشته های خود برای توسعه بی بهره هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیم عادلانه منابع از برنامه های دولت اقدام و تحول است

تقسیم عادلانه منابع از برنامه های دولت اقدام و تحول است