مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:502021-06-15سياسي

اعتقاد به توانمندی داخلی راهکار حل مشکلات اقتصادی است


باید با اعتقاد به توانمندی داخلی و برداشتن فاصله طبقاتی و برخورد با مفسدان اقتصادی و داشتن تفکر نوکری برای مردم، مشکلات را رفع کرد.

- ، رستم قاسمی عصر سه شنبه در همایش همه می آییم با اشاره به توانمندی ها و استعدادهای بی نظیر کشور، اظهار کرد: با وجود تمام این توانمندی ها مردم در شرایط سختی زندگی می کنند.

وزیر اسبق نفت با بیان اینکه بعد از انقلاب دشمن با تمام توان برای نابودی نهال انقلاب گام برداشت، گفت: در دوران سخت جنگ با وجود تحریم ها و فشارهای مختلف موفقیت های زیادی در کشور به دست آمد.

وی افزود: عده ای در دوران جنگ که هم اکنون در قوه مجریه نیز حضور دارند، معتقد بودند که نمی توان کشور را بدون حضور خارجی ها اداره کرد و جدالی بین کسانی که به می توانیم معتقد بودند و کسانی که معتقد بودند نمی شود در گرفت.

وزیر اسبق نفت با اشاره به اینکه در طی این سال ها طرح های عمرانی و زیرساختی بزرگی در کشور ایجاد شد، بیان کرد: این طرح ها توسط فرزندان این کشور و بدون حضور شرکت های خارجی انجام شد زیرا باور داشتیم در کشور توانمندی لازم برای خودکفایی وجود دارد.

قاسمی با گله مندی از وضعیت اقتصادی کشور، تصریح کرد: در شرایطی که دشمن منتظر بود اقتصاد کشور فلج شود با باور به توانمندی داخلی پیشرفت کردیم و امروز نیز می توانیم این اتفاق را رقم بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتقاد به توانمندی داخلی راهکار حل مشکلات اقتصادی است

اعتقاد به توانمندی داخلی راهکار حل مشکلات اقتصادی است