مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-15اقتصادي

تقویت زیر ساخت های سلامت گیلان با بهره برداری از طرح های عمرانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در جهت تقویت زیر ساخت های حوزه سلامت گیلان امسال پروژه های عمرانی زیادی بهره بردرای می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو کمبود برخی تجهیزات همانند دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه CT اشاره کرد و گفت: تاکنون هفت دستگاه CT به بیمارستان های گیلان اضافه شده و دو دستگاه دیگر نیز اضافه خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 17 دستگاه اکسیژن ساز با بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار در استان راه اندازی شده است، ادامه داد: هم اکنون در حال استفاده هستند وی می توان گفت بیمارستانی در گیلان وجود ندارد که اکسیژن ساز نداشته باشد.

وی با اشاره به توجه دانشگاه علوم پزشکی به توسعه زیرساخت ها در شهرستان ها، افزود: به توسعه خدمات درمانی در گیلان در دستور کار قرار دارد.

سالاری در ادامه به راه اندازی نخستین مرکز کاشت حلزون شنوایی اشاره و با بیان اینکه امروز گیلان به قطب کاشت حلزون شمال کشور تبدیل شده است، ادامه داد: تاکنون بیش از 15 مورد کاشت حلزون انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه اقداماتی در زمینه فراهم کردن خوابگاه مناسب برای دانشجویان انجام شده است، افزود: خوابگاه دانشجویی به ارزش 270 میلیارد ریال برای دانشجویان خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیر ساخت های سلامت گیلان با بهره برداری از طرح های عمرانی

تقویت زیر ساخت های سلامت گیلان با بهره برداری از طرح های عمرانی