مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-15سياسي

تراب محمدی: 28 خرداد مردم آذربایجان حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد


بار دیگر مردم انقلابی و همیشه در صحنه آذربایجان با همیت و غیرت خود در 28 خرداد در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

- معاون هماهنگی شهرستان های ستاد آیت الله رییسی دراستان آذربایجان شرقی با اشاره به سفر آیت الله رییسی به تبریز به عنوان مهمترین سفر استانی ایشان گفت: آذربایجان از دیر باز کانون آگاهی بوده و مردم این خطه در طول 43 سال انقلاب شکوهمند اسلامی منشأ خدمات و همیشه در صحنه و تاثیرگذار بوده اند.

تراب محمدی افزود: آذربایجان دیار بزرگانی چون خیابانی، ثقه الاسلام، ستارخان و باقرخان و دلاور مردانی چون باکری ها، تجلایی ها، شفیع زاده ها ،علامه جعفری ها و.

بوده و در راه اعتلای وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همیشه پیشتاز بوده اند.

وی قیام تاریخی 29 بهمن تبریز را تنها گوشه ای از جانفشانی مردم این خطه دانست گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند: در تبیین افتخارات مردم آذربایجان نخبه پروری در علم و هنر و سیاست و روحیه جریان سازی در تحولات تاریخی و سیاسی کشور دو ویژگی افتخار آمیز این دیار است.

محمدی با اشاره به سفر آیت الله رییسی به تبریز گفت: آذربایجان در نظر آیت الله رییسی مهم و شاخص بوده و از هر لحاظ از اهمیت بالایی برخوردار است و بدین دلیل به عنوان مقصد سفر ایشان انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراب محمدی: 28 خرداد مردم آذربایجان حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد

تراب محمدی: 28 خرداد مردم آذربایجان حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد