مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 15:152021-06-15سياسي

انتخابات آبروی نظام است/ هرکس دوست دار ایران است در انتخابات مشارکت کند


رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران گفت: هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ایمان قربانی رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران اظهار داشت: حضور پرشور و آگاهانه تمام اقشار جامعه در پای صندوق های رای سرنوشت ساز خواهد بود که این امر اگر با حضور حداکثری مردم همراه شود، مایه آبروی نظام اسلامی و تقویت کشور و مصونیت بخشی در برابر توطئه ها و زمینه ساز ایران قوی خواهد بود.

وی گفت: تحقق این امر مستلزم اطلاع رسانی دقیق در میان اقشار مختلف جامعه است، از این رو باید با تبلیغات و آگاهی بخشی در میان اقشار مختلف جامعه زمینه خلق آگاهانه حماسه سیاسی را فراهم سازیم.

رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات تهران بر نقش رسانه ملی، مطبوعات و نشریات در اطلاع رسانی کامل و موثر تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم برای تحقق مشارکت گسترده و همه جانبه در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و باید با ارائه راه و روش های مناسب در بحث اطلاع رسانی هرچه بیشتر، مردم را با زوایای مختلف اهمیت حضور در انتخابات آشنا سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آبروی نظام است/ هرکس دوست دار ایران است در انتخابات مشارکت کند

انتخابات آبروی نظام است/ هرکس دوست دار ایران است در انتخابات مشارکت کند